Min son kan allt!

Nu springer tiden sådär fort igen! Vilket i och för sig är bra, för snart är det semester! Bara två veckor kvar, och massor att göra på jobbet, så det fortsätter nog att gå fort.
 
Mitt i allt "fort" lär sig Viggo nya saker, hela tiden! Han kan allt vid det här laget (tror jag, som den stolta mamma jag är). Det räcker med att han iakttagit oss en enda gång med att göra saker, så är härmapan framme direkt!
 
Härmapan kan bland annat:
Äta själv mer kontrollerat.
Vattna blommorna.
På eget bevåg hälla upp mat till hunden.
Stoppa pengar i sin sparbössa.
Hitta mammas plånbok. Gissa vart pengarna tar vägen?
(Nästan) ta på sig skorna när man säger till honom, eller om han själv vill gå ut.
Vet minsann hur en sprayflaska ser ut och låter. "Scchhh!"
Topsa öronen. Begagnade tops ur sophinken funkar bra.
Klättra i och ur sin matstol själv.
Självmant gå till badrummet när han bajsat.
Låsa upp mammas mobil.
Öppna skruvlock.
 
Jag kan fortsätta rabbla upp små och stora saker i oändlighet, för jag är en löjligt stolt mamma!
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Klart du är stolt till den där guldklimpen. Ska bli kul att träffa er, även om det dröjer några veckor till.

2013-06-26 @ 21:56:08
URL: http://grimming.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0