Sångstund

Inte ens tuppen är vaken. Jag har börjat självvakna vid sexsnåret, eftersom Niklas går upp då. Idag är dock andra sänghalvan tom redan, far i huset åkte på fiskehelg till Hälsningland igår. Det skulle bli jobbigt med Viggo trodde jag, men igår hade vi en jättemysig kväll tillsammans!

Han hittade sin sångpekbok och satt och bläddrade i den (kors i taket!). Jag satte mig då vid honom och började sjunga på Lilla snigel när han kom till den sidan. Han sken upp som en sol! Efter en stund började han också sjunga "tatta-de" och peka på snigeln. Sedan bläddrade han lite till och jag pekade på nästa djur och sa "spindel". Då började han peta med fingrarna precis som man gör i Imse vimse spindel!

Sannerligen har det gjort gott att börja på dagis!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sötnosen! Ska bli kul att träffa honom snart igen.

2013-09-14 @ 22:19:29
URL: http://grimming.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0