Gratis är gott

Fördelen med att bo i storstan är tillgängligheten! Någonstans någon gång hade jag hört talas om att man kunde låna gratis släp, så jag satte igång att googla. Mycket riktigt, på flera håll i närheten kunde man hämta ett släp och lämna tillbaka det senast dagen efter, och allt man behövde göra var att cruisa runt med släpvagnens reklam! Vi tecknade en frivillig försäkring för 39:-, men det får man nog ändå betrakta som gratis.
 
Av ren nöjdhet ska jag göra lite smygreklam här, för så här smidigt hade jag inte vågat hoppas på att det skulle gå att få hem den där antika pjäsen!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Men åh det är ju jättebra inför vår kommande flytt! Vart lånade ni det? Hittar inget utlåningsställe nära oss på deras hemsida.

Jättefin säng också!:)
Kram

2014-01-05 @ 23:03:50
Postat av: Evelina

Nu hittade jag bara för det:) finns i Bromma ca 5-10 min med bil från oss, seger!!

Svar: Så bra att jag kunnat hjälpa någon med mitt inlägg, och så snart! :-) Blir ni sambo? Kram
mirabellbacken.blogg.se

2014-01-05 @ 23:06:39
Postat av: Evelina

ja ditt inlägg var pefekt tajmat för mig:)

yes det blir vi, eller egentligen har vi bott ihop sen i somras. men nu blir det ju vår gemensamma lägenhet på riktigt och inte bara att han har flyttat in hos mig. Ska bli roligt! och skönt med större och att w äntligen får eget rum!!:)

2014-01-08 @ 23:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0