Jag hamrar och spikar...

...jag bygger ett kök! Och lite annat barnrumsrelaterat.
 
Jag kan inte nog understryka min frustration över alla halvfärdiga saker här hemma. Och när jag väl tar tag i dem möts jag av motgång efter motgång. Skrivbordet såldes förra helgen och i och med det kunde möblerna inta sin rätta position - äntligen! Det innebär att saker även kan ta sin plats på väggarna. Jag har måttat, lånat verktyg och kavlat upp ärmarna. Viggo är på dagis och jag är graviditetsledig. Idag har jag förstått att graviditetsledig har en viss poäng. Man ska visst inte stå med borrhammare och sticksåg istället för att kånka på ett varuhus i åttonde månaden. Bebisen sa ifrån och projektet tog stopp igen!
 
Ja, så här ser det ut i min verkstad. Jag är nog jättepopulär i lägenheten under nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0