Så många projekt...

Jag har alltid trott att jag är en person som får saker gjorda, men helt klart motbevisat det påståendet ett flertal gånger, inte minst när det kommer till Viggos rum. Jag älskar att planera, men uppenbarligen hade jag önskat att planen blev verklighet med hjälp av ett trollspö. Nu har jag än en gång planerat om barnrummet, anpassat för två, och listan på saker att göra blir längre...
 
¤ Stadga upp byrån samt slipa och måla den
¤ Slipa och måla växasängen
¤ Snickra klart barnköket och måla det
¤ Sätta upp vägghyllorna i anslutning till köket (på en ytterst skev och ojämn vägg!)
¤ Sälja skrivbordet - annons upplagd, YAY! (alltid nåt)
 
Och när detta är gjort kan jag ÄNTLIGEN börja möblera och sätta upp saker på väggarna. Måste börja sätta deadlines..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0