Söndag

Idag har jag plockat undan julen. De vissna blommorna står kvar, men kontot är tomt så nytt till krukorna får vänta.
 
Igår fick vi vinterns första riktiga snö, och Kung Bore kom med minusgrader så att den faktiskt ligger kvar också! -7°C visade termometern när hela familjen gav sig ut med pulkan på förmiddagen. Både barn och hund uppskattade turen (föräldrarna var lite frusna).
 
 
När vi ändå var ute gick jag förbi kiosken och hämtade ut mitt paket med mammakläder som jag beställt från England, och förstå min lycka när jag kom hem och allting satt som en smäck - inklusive jeansen! :-D

Kommentarer
Postat av: rebecca

Väntar på inlägg med posebilder så vi får se de nya kläderna;-)

2014-01-12 @ 15:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0