På tillväxt

Idag har jag haft lyxen att ha Niklas hemma. Vi var en sväng i Vällingby för att köpa mjukisbyxor till mig (så att jag äntligen kan bli klar med förlossningsväskan - vilket ändå sket sig när jag kom hem för att byxorna var för små! Till mitt försvar har jag likadana byxor hemma i samma storlek som passar. De har väl töjts...). Vi passade även på att ta en fika/lunch och strosa lite.
 
Niklas var även med till MVC för att rutinkolla bebisen. Den är fortfarande lika livlig och det är ofta man ser en fot putta ut i högersidan. Varje gång jag ställer mig på vågen hemma har jag gått upp ett kilo. Till saken hör att detta händer ca var fjärde dag. You do the math... Mätningen av magen visade att den numera ligger strax över medelkurvan och barnmorskan trodde att den här bebisen kanske blir lite större än vad Viggo var. Ja, Våfflan har verkligen lagt in en högre växel!

Kommentarer
Postat av: Rebecca Grimming

Ställ dig inte på vågen då, då går du nog inte upp mer;)

2014-03-07 @ 23:03:31
URL: http://mittkakfat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0